مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-18اقتصادي

حال خوب گردشگری یزد با رشد تاسیسات و سرمایه گذاری ها 


مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد از حال خوب گردشگری یزد با رشد میزان سرمایه‎گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری و وضعیت بافت تاریخی خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی استان یزد از حال خوب گردشگری یزد با رشد میزان سرمایه‎گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری و وضعیت بافت تاریخی خبر داد.

سید مصطفی فاطمی در رویداد کارآفرینی گردشگری یزد با اشاره به رشد توجه به گردشگری یزد در سال‎های گذشته، اظهار کرد: این شهر اکنون در کنار شهرهای اصفهان و شیراز به عنوان مثلث طلایی گردشگری در کشور شناخته می شود.

وی از افزایش میزان سرمایه‎گذاری در بخش گردشگری یزد نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: تعداد هتل‎ها و تاسیسات گردشگری یزد از تعداد انگشت شمار سال های گذشته اکنون به بیش از 600 واحد رسیده و بافت تاریخی یزد هم که در سال های پیشین وضعیت خوبی نداشت با همکاری ادارات مختلف استان، مرمت و ساماندهی شده است.

فاطمی از برگزاری رویدادهای متنوع گردشگری به منظور تقویت همزیستی ادیان در یزد نیز خبر داد و در ادامه با اشاره به رشد گردشگری کویر در این استان، تصریح کرد: گردشگری این جاذبه استان کویری یزد با صدور مجوزهای جدید کمپ های کویرنوردی وضعیت رو به رشد و توسعه ای دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب گردشگری یزد با رشد تاسیسات و سرمایه گذاری ها 

حال خوب گردشگری یزد با رشد تاسیسات و سرمایه گذاری ها